[Admpub] jornades pl i presentació full de ruta

Ferran Pegueroles ferran a pegueroles.cat
div jul 4 08:30:31 CEST 2008

Hola a tots,

Jo també vig estar a la presentació i vaig torbar el que van dir molt poc
ambiciós.

Per una banda, trobo molt fort que fins a final de 2009 no s'incorporaran
ordiandors obligatoriament compatibles amb linux, aixó es una cosa molt
facil, ja que hi ha un munt de fabricants de PC que ja els fan compatibles
amb linux (dell, lenovo, hps etc...). A mes a mes aixo vil dir que a finals
del 2009 encvara estaran comprant PC amb windows, que segurament sera
windows Vista perque ara ja es dificil trobar windows XP.

Una altra cosa que no veig be es que no es posi nomes openoffice als
ordinadors nous. Hi ha estudis que diuen que es mes facil passar de Office
2000 o Office 2003 a openoffice que a office 2007, pero segur que als nous
ordiandors segueixen posant Office 2007, la feina per a formar i ajudar a
la gent amb Office 2007 no sera molt diferent de la que caldira per a
OpenOffice.

Per altra banda no entenc quina es la dificultat per a publicar el
programari propi. Teoricament el software desenvolupat per la generalitat,
tal ui com van dir , es propietat de la generalitat, ja que es demana
contractualment, per tant no veig on esta la dificultat en agafar els fonts
i penjar-los a un servidor FTP.
Som que aquest programari l'hem pagat entre tots, el mes just es que en
poguessim fer tots us.

En genera, em vaig sentir una mica defraudat, m'hauria agradat que
catalunya fos puntera i al final res.