Re: [Admpub] jornades pl i presentació full de ruta

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij jul 3 19:53:44 CEST 2008

Hola,

No fa gaire vaig trobar un document on es deia quant costa li costa a la generalitat un lloc ofimàtic amb micro$oft:

Un PC amb windows i office (el bo, el de l'access) li costa a la generalitat uns 240 Eur./any

Feu números

Joan de Gracia

P.S: Javier, gràcies per donar la xifra d'uns 160.000 PCs. Ara ja podré multiplicar :-)))

**********************************

*                                *

* Per un programari              *

* LLIURE i en CATALÀ             *