[Admpub] Ordinador linkat 2.0

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dij gen 17 12:31:19 CET 2008

En principi és il·legal que t'obliguin a comprar un producte que tu no has
demanat, "enganxat" al que sí que vols comprar, quan aquests productes no són
inseparables. Sé que la gent d'Hispalinux havien fet alguna cosa en aquest
sentit, pero no recordo en què va quedar. A veure què diu l'agència de consum.

Salut,
David