[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic gen 16 11:55:30 CET 2008

El 15/01/08, Josep Vives <josep.vives a gmail.com> ha escrit:

> Va anare be?. Algo a ressenyar?. Hi ha hora i lloc per al dia 26, Toni?.

Les reunions de KernelPanic s'han fet a la Quimera:
http://laquimera.org/
Es troba a la vila de Gràcia de Barcelona.

> [...]
> reservar una aula de informatica o una aula a seques, a Rubi+D,
> l'edifici de desenvolupament economic de Rubí, pero es clar, sempre
> que sigui entre setmana (està al costat de l'estació de ferrocates de
> Rubi, a 25 minuts de plaça Catalunya).
>
> També puc gestionar a veure si ens deixen un espai al recentissimament
> estrenat "Citilab de Cornellà" (una canya!!), ja que l'Observatori per
> la CIbersocietat del que formo part tenim la seu alli. :-). Aquesta
> segona opció es la millor, tenim infrastructures TIC a l'engròs...

Sí, vaig visitar-lo també fa uns mesos i realment és un emplaçament
impressionant.

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat