[Admpub] Aneu parlant amb els politics, aneu...?

Quiron juli.quiron a gmail.com
dim gen 15 23:04:12 CET 2008

Ep!

Jo també vindria, i si voleu us ofereixo un lloc per fer la reunió a Sant
Cugat, a l'ateneu de Sant Cugat a uns 10minuts de l'estació dels
Ferrocarrils catalans. Allà hi porto una aula de programari lliure
http://www.atzusac.org i la tenim a la nostra disposició en qualsevol
moment, tot i que te una forma d'aula. Tot i així si la reunió fos, per
exemple en un cap de setmana podem tenir un espai molt bo per fer la reunió.

Si pensem cadar estaria bé plantejar que volem parlar, tot i que crec
absolutament necessaria una convergència amb el grup de treball de Kernel
Panic. Però crec que cadar les persones de admpub per parlar-ho un dia també
estaria molt bé.

a reveure!

Salut i PL!

El 15/01/08, Josep Vives <josep.vives a gmail.com> ha escrit:

> Hola,
>
> Impediments de darrera hora em van impedir anar a la reunió del passat
> cap de setmana..
>
> :-(
>
> Va anare be?. Algo a ressenyar?. Hi ha hora i lloc per al dia 26, Toni?.
>
> Respecte a fer una reunió a Rubí --m'imagino que va per mi-- jo puc
> reservar una aula de informatica o una aula a seques, a Rubi+D,
> l'edifici de desenvolupament economic de Rubí, pero es clar, sempre
> que sigui entre setmana (està al costat de l'estació de ferrocates de
> Rubi, a 25 minuts de plaça Catalunya).

> [...]

        .---.
       |o_o |
       |:_/  |
      //    \ \
     /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
     \___)=(__/               Linux user number 369329