[Admpub] Ordinador linkat 2.0

Miquel Escarra miques a ya.com
dim gen 15 14:37:20 CET 2008

En/na Joan Codina ha escrit:
> Ara falta trobar un portàtil sense windows vista. No necessito compar-ne
> cap, però sempre que entro a una botiga d'informàtica, pregunto si en
> tenen algun sense windows intal.lat, i em diuen que no, que no en tenen
> cap, però que el puc esborrar... si però ja l'he pagat (seran sapastres!!!)
> Penso que el que fa falta es tenir un lloc on expliqui, no només per la
> linkat
> - On trobar ordinandors ( i més concretament portàtils) sense windows
> intal.lat
> -Que cal fer perquè et retornin els diners??
> [...]

Joan,

També m'hi vaig trobar l'any passat, però hi ha gent que ven portàtils
sense sistema: AHTEC (http://www.ahtec.net/), amb seu a Cornellà i força
distribució pel territori, els proporciona amb els sistemes de compra o
sense. No sé si costaria que els vengués amb la distribució, perquè la
seva política sol ser vendre màquines sense res instal·lat.

Miquel