[Admpub] Ordinador linkat 2.0

Jordi socjordi a gmail.com
dim gen 15 12:49:54 CET 2008

Ara fa un mes em vaig comprar l'Asus EEE, un ultra-portàtil que porta
preinstal.lada la distribució Xandros, la qual està basada en Debian.
Desgraciadament no està en venda a les botigues d'Espanya (només en alguna
online). Amb enviament des d'Anglaterra i impostos inclosos, m'ha costat
menys de 360 € (model 4G 701). És molt bon preu, amb processador Intel
Celeron-M 900MHz, pantalla de 7'' (800x480 px), disc SSD de 4 GB, 512 MB de
RAM, wifi 802.11 b/g, 3 ports USB 2.0 i webcam, i més considerant que
Xandros no és de franc.

Jordi Gilabert Vall

El 15/01/08, Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu> ha escrit: