[Admpub] Reunio

Josep Vives josep.vives a gmail.com
dic abr 23 09:49:21 CEST 2008

Recolzo la moció. Penso que una trobada presencial seria molt bona per
endegar alguna cosa seria ara. Pel que tinc entès (no sòc advocat), la nova
llei de l'Administració Electronica permet apretatr en aquest sentit via
legal, cosa que abans no podia ser. A més de que sempre podem apretar via
política, of course.

Josep Vives