[Admpub] Reunio

jdegra25 a yahoo.es jdegra25 a yahoo.es
dic abr 23 07:57:18 CEST 2008

Hola a tots,

Crec que al nostre pais hi ha prou massa critica de persones que creiem, treballem i defensem el programari lliure. Considero que hem de trobar un dia per reunir-nos i fer front comu pel que fa les (males) decisions que pren l'actual administracio amb la qual no em sento identificat.

Penso que hem de catalitzar les queixes de tothom, les queixes pel que fa l'obligatorietat d'utilitzar determinats programes privatius, tant a nivell institucional (vegeu el cas de l'Exchange) com a nivell particular (obligacio de comprar el sistema operatiu amb pcs nous). No oblido la guerra dels formats. Molt em temo que tindrem ooxml, doc a la nostra administracio.

Esta a les nostres mans organitzar-nos. Serem capaços de fer-ho?

Gracies a tots i totes.

Joan de Gracia
---
Correu Professional amb BlackBerry de MoviStar.