Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Aesux pere.internauta a gmail.com
dis nov 3 14:24:05 CET 2007

En/na Joan Codina ha escrit:
> jo només demano una frase...
> que algú m'asseguri que la generalitat té la voluntat política de
> seguir amb la linkat almenys aquesta legislatura.
Jo em pregunto, la voluntat política de seguir amb la linkat, no hauria
de ser el seu propi us dins la mateixa Generalitat? El anar substituint
els sistemes privatius de la Generalitat per sistemes Oberts.

Massa sovint sento noticies de "concursos" guanyats per a renovar i
ampliar llicències de productes privatius amb alternatives reals dins el
mon del programari lliure.

Sempre he vist TOTES les apostes dels partits polítics referents al
programari lliure com a cants al vent.

Es tan sols una pregunta que em faig, n'intueixo una resposta, però
m'agradaria tenir-ne un altre.

Tot plegat, reflexions meves amb veu alta, perdoneu.

De totes maneres crec que la iniciativa te un gran valor i mèrit. I tan
sols puc felicitar a tota la gent que hi a al darrere.

Pere Pie