Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div nov 2 11:43:48 CET 2007

Hola,

> Com a tècnic del projecte em preocupa que la gent vegi Linkat com a
> una distribució de més, que tothom té dret a criticar però molt poques
> persones s'impliquen per tal que Linkat arribi a ser la distribució
> GNU/Linux de Catalunya.

El país funciona així, no hi ha més.

Jo personalment tinc molta il·lusió en la versió 2.0. Espero realment
que sigui un èxit i que llueixi tota la feina que esteu fent. En aquest
sentit, crec que un procés de proves obert podria ser molt profitós pel
projecte. Com en la versió 1.0, podeu comptar amb la nostra participació.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/