Asunto:[Admpub] lin.cat i el seu futur

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
div nov 2 11:35:19 CET 2007

Hola Joan,

La meva intervenció no anava en aquesta direcció. El projecte no és ofre ni molt menys. Estem treballant per treure ben aviat la versió 2 i ja estem pensant en la versió 3. El que volia dir és que si hi hagués un canvi de govern que volgués discontinar la Linkat (supòsit molt poc provable), la millor eina que tenim per defensar Linkat és que s'extengui al màxim, universitats incloses.

Com a tècnic del projecte em preocupa que la gent vegi Linkat com a una distribució de més, que tothom té dret a criticar però molt poques persones s'impliquen per tal que Linkat arribi a ser la distribució GNU/Linux de Catalunya.

Jo m'hi he implicat com a tècnic per proporcionar les millors solucions tècniques, a fer difusió de Linkat. La iniciativa d'en Jordi Massaguer amb el portal lin.cat i la feina feta a l'hora de crear comunitat al voltant de la distribució, és un exemple que tothom hauria de seguir.

Posem-nos mans a l'obra, i tots els dubtes que hi puguin haver els parlem, però des d'aquí reclamo més participació.

Joan de Gracia

*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATALÀ             *