Re: [Admpub] Re: OT: Xerrada: Programari lliure a l'Estat de Veneçuela

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
div maig 25 13:46:21 CEST 2007

2007/5/25, Marcelo D'Elia Branco <marcelo a softwarelivre.org>:

> las charlas y los Linux-Show's, pueden ayudar en la formación y en la
> movilización política para que las actitudes de algunos administradores
> cambien y que estos no cometan errores como este del ajuntamet de BCN.

Açò no és un error, és una irresponsabilitat política o un frau de primer ordre.
I crec que, si bé tens raó que calen xerrades i actes de difusió, com
s'ha comentat en aquesta o altres llistes, ja va essent hora
d'estudiar si es podrien emprar mesures legals per a evitar aquest
tipus d'abusos.