Re: [admpub] Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div maig 25 13:24:54 CEST 2007

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> El Divendres 25 Maig 2007, Jordi Mas va escriure:

> Se sap quanta gent hi treballa?

En un publi-reportatge que van fer al Carles Grau[1] a la Vanguardia
recentment (el qual malauradament no està en línia, cito el meu comentari al
respecte) deia:

"Nuestro plan es doblar la plantilla de 40 a 80 personas en tres años. Pero lo
más importante es el sistema económico que nos rodea: se trata de 4.000
empresas colaboradoras en Catalunya que emplean a 65.000 personas según los
cálculos del grupo."

O sigui que al voltant d'uns 40.

> Em fa l'efecte que la inversió de MS en llocs de treball no és pas més gran
> que la d'una delegació d'empresa desratitzadora d'hotels i restaurants.
> Però el rendiment que en treuen de l'administració, dient que hi ha delegació,
> és colossal.

Definitivament. Només amb l'acord de l'Ajuntament ja poden tancar l'any.

Atentament,

[1] http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/pivot/entry.php?id=259
--

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/