[admpub] Re: [Admpub] Ajuntament de Barcelona: els nostres diners per a comprarllicències a microsoft

Benjamí Villoslada benjami a gmail.com
div maig 25 13:13:14 CEST 2007

El Divendres 25 Maig 2007, Jordi Mas va escriure:
> En/na Alfons Nonell i Canals ha escrit:
>
> Només un apunt. La delegació comercial a Barcelona de Microsoft porta molt
> anys. Abans d'estar  allà pel Fòrum estava a la Diagonal porta amb porta
> amb l'antic Comissionat de  Societat de la Informació. Que jo recordi
> almenys des de 1997.
>
> Una amiga meva que treballava allà la van acomiadar al 2003 i portava ja
> sis anys treballant-hi.

Se sap quanta gent hi treballa?

Em fa l'efecte que la inversió de MS en llocs de treball no és pas més gran
que la d'una delegació d'empresa desratitzadora d'hotels i restaurants.

Però el rendiment que en treuen de l'administració, dient que hi ha delegació,
és colossal.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat