[Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

Marc Antoni Malagarriga i Picas marcantoni a femfum.com
dic maig 16 11:52:18 CEST 2007

En/na Miquel Colomer ha escrit:
> Us adjunto info que m'ha arribat de localret. Per la meva part ara
> mateix no conec cap detall del conveni entre Microsoft i Localret.

Doncs estem davant del mateix cas que el conveni entre M$ i el
CIDEM+Aj.Manresa que tenim al Centre Tecnològic del Bages.

Això és un *document públic* que l'administració *té l'obligació
d'ensenyar* a qui ho demani (però no en tenen cap ganes).

Personalment vaig entrar unes instàncies al CIDEM i a l'ajuntament de
Manresa demanant còpia d'aquest document públic (cas Microsoft i el seu
Centre d'Innovació i Productivitat a Manresa). La Generalitat no m'ha
respost i l'ajuntament em demana demostrar ser *part interessada* en
aquest tema. Tot i que això no s'aguanta jurídicament per enlloc, vaig
contestar-los en una segona instància que encara no han respòs (ni
contestaran).

Cal continuar pressionant fins que poguem tenir aquests papers als dits.
Només sabent què ha signat l'administració podrem opinar amb fonament i
actuar en conseqüència.

Aquí, amb Localret, s'hauria de fer el mateix.

MaRC anToni Malagarriga i Picas
T·(34)938721642 | (34)667517069
(][ www.femfum.com
PostScript&PDF Tool Developers
Desenvolupadors d'Eines PostScript i PDF