[Admpub] Fwd: [***] Localret: Presentació de VISTA i Office 2007 de Microsoft en Català

Benjamí Villoslada benjami a gmail.com
dim maig 15 13:21:48 CEST 2007

El Dimarts 15 Maig 2007, Miquel Colomer va escriure:
> Us adjunto info que m'ha arribat de localret. Per la meva part ara mateix
> no conec cap detall del conveni entre Microsoft i Localret.

Després que està clar que no tenen res a fer en llocs com Extremadura, sembla
clar que Microsoft ha agafat Catalunya com a símbol de reconquesta d'una
administració que va començar a migrar.  Un cop aconseguit fondre el DURSI de
l'Oriol començaren les plantades de banderes Microsoft a un lloc rere l'altre
de l'administració catalana.

Tot sembla enfocat cap a la presentació del català com un «cas d'èxit»
d'administració que va fer resistència amb el programari lliure i ara «les
coses els hi van tant i tant bé».  Tot ben untat amb aquell
llenguatge 'econòmic amb la veritat' que gasten a la redacció dels
seus «casos d'èxit».

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat