Re: [Admpub] Complement notícia Linkat 1.1

Josep Vives josep.vives a gmail.com
div jun 8 09:47:46 CEST 2007

Hola,

Moltes gràcies Joan :-)

D'acord amb començar amb SLL sobre windows.

Estic d'acord en la formació a usuari final amb Linux. Avui dia es la
barrera que impideix progressar més a GNU/Linux. De fet em barallo
dialecticament amb molts linuxeros que parteixen de posicions
elitistes tipus "has de ensenyar a treballar des de la consola des del
principi" i coses així....

La meva pregunta era mes en la linia de quin suport extern (STSI,
Dept. Educació,..) pot tenir el centre per a instalar i treballar amb
Linux (suposo que la opció és fer dual una aula de informàtica per
començar). Pero veig, pel que dius, que si ets un centre concertat no
hi ha res mes enllà del portal i la comunitat..., res oficial i tècnic
del que tirar, em refereixo...

De fet, jo tinc previst de fer un curs (amb l'AMPA) per als pares
delegats de classe (si, els pares també tenim un delegat) per a que
muntin "comunitats virtuals" per als pares de cada curs. Tipus
Yahoogroups (compartir fitxers + llistes) i obviament el primer que
volia fer era ensenyar-los a treballar amb Firefox.... Si faig el curs
aprofitaré per  introduir el tema a nivell de pares, si en surten uns
quants "conscienciats" doncs ja intentarem parlar amb l'escola...

Josep Vives

Moltes gràcies per les teves explicacions Joan. ;-)

El 07/06/07, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit: