Re: [Admpub] Complement notícia Linkat 1.1

Dr. Joan de Gracia jdegra25 a yahoo.es
dij jun 7 18:57:23 CEST 2007

Hola Joan,

El model de suport "in situ" per part de t-system afecta a l'escola pública i és el model que hi ha a Educació. No obstant, i pel que fa el suport a través del portal Linkat no està limitat a cap tipus d'escola.

Dit d'una altra forma, l'escola pública té visites d'un tècnic de camp de t-system i escala/soluciona els problemes que es pugui trobar tant a nivell de windows com de Linkat (i de hardware). Ara bé, el suport a nivell de portal Linkat no es restringeix a ningú per la qual cosa el centre educatiu (públic, privat, concertat, mancomunat) que utilitzi Linkat pot rebre el suport a través del fòrum de Linkat. Aquest suport pot anar molt bé si el centre educatiu no troba una empresa (local) que tingui experiència en GNU/Linux.

Joan de Gracia

P.S: Joan, no pateixis pel correu :-) Les crítiques si són constructives les agraeixo molt :-)

Joan Codina <Joan.Codina a upf.edu> escribió:           Si, jo estic en una situació semblant... el que passa és que la meva filla gran només usa el j-click a escola (el petit fa p3 i encara no programa), però si, cal veure com la concertada pot entrar-hi amb el handicap del suport nul per part del departament.
 Per tant (Joan de Gàcia sé que això no t'agradarà) si no hi ha suport, no tenen perquè escollir la linkat, sinó que són lliures de triar el que vulguin.
 L'escola concertada té un 40%(?dada no contrastada) dels nens del país, i per tant és important.

 Però clar, la informàtica és una de les tantes coses que el govern no paga a la concertada, com la 6a hora

 En/na Josep Vives ha escrit: Hola Joan,

 Ja que ets assessor del Dept Educacio....

 Sòc pare d'un nen que va a escola concertada. Des de l'AMPA/pares que
 podem fer per a que el nostre colegi instal.li/usi programari lliure.

 Ara que hi ha el linkat ho tinc mes fàcil.. Quines tecles m'aconselles tocar....

 No se si em podràs ajudar en això...

 LLibertat i (mega)bits!

 Josep Vives

 El 07/06/07, Dr. Joan de Gracia <jdegra25 a yahoo.es> ha escrit:
   Hola,

 Us adjunto un petit text que no ha aparegut a la nota anterior:

 Si ja teniu una Linkat 1.0, el procés d'actualització a Linkat 1.1 s'ha de
 fer a través de: Sistema -> Actualització de programari

 Joan de Gracia

 Assessor tècnic del Departament d'Educació.
 Àrea TIC

 * *
 * Per un programari *
 * LLIURE i en CATALÀ *
 * *
 * Entre tots fem Linkat, la teva *
 * distribució educativa. *
 * *
 * Si us plau, per a l'intercanvi *
 * de fitxers utilitza formats *
 * normalitzats PDF(ISO-19005) *
 * i/o ODF (ISO-26300) *
 * *
 * Sigues ètic, utilitza *
 * programari lliure *
 * *
 * NO a les Patents de Programari *
 * *
 **********************************
  * .---.
 * |o_o |
 * |:_/ |
 * // \ \
 * (| | )
 * /'\_ _/`\
 * \___)=(__/
 ########################
 # Usuari registrat de
 # GNU/Linux:
 # #350320
 /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

 signUPF  Joan Codina Filbà
 Departament de Tecnologia
 Universitat Pompeu Fabra
 Abans d'imprimir aquest e-mail, pensa si realment és necessari, i en cas de que ho sigui, pensa que si ho fas a doble cara estalvies un 25% del paper, els arbres t'ho agrairan.
 La informació d'aquest missatge electrònic és confidencial, personal i intransferible i només està dirigida a la/les adreça/ces indicades a dalt. Si vostè llegeix aquest missatge per equivocació, l'informem que queda prohibida la seva divulgació, ús o distribució, completa o en part, i li preguem esborri el missatge original juntament amb els seus fitxers annexos sense llegir-lo ni gravar-lo.
 Gràcies.

*                                *
* Per un programari              *
* LLIURE i en CATALÀ             *