Re: Plataforma PL (era Re: [Admpub] Carta enviada al Conseller d'Educació des de l'AEIC)

Sergi Tur Badenas sergi.tur a upc.edu
div abr 27 07:46:46 CEST 2007

En/na Pau Arumi ha escrit:
> [...]
> els candidats dels ajuntaments (o al màxim possible), juntament amb el
> nostre manifest (a la wiki). Es tracta de trobar un redactat de
> preguntes que obligui a mullar-se al màxim. Amb el Joan i altres,
> aprofitant que treballem a pocs quilòmetres de distància, n'hem parlat i
> donant algunes voltes. Crec que val la pena que recopilem el que tenim
> i traslladem la discussió a admpub per tenir major quorum. Ok, Joan?
> Ara bé, si volem ser a temps per fer pressió aprofitant les campanyes
> municipals ens hem de posar les piles i necessitem voluntaris!
Molt bé! Sembla que ja hi ha certa feina feta no? Jo crec que el millor
no es crear una plataforma nova sinó utilitzar el que ja tenim. Per què
no ens unim a orglliure i els ajudem?

Algú dels que ja hi estan podrien convocar una reunió....