[Traductor] Found in Translation: Going Global with the Translate API

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis jun 8 11:48:50 CEST 2013

Gràcies, Jordi.

Com a comentari, jo he de dir que la meua experiència amb el Google
Translator és pitjor ara que fa uns anys. La qualitat de les traduccions és
curiosament força dolenta (parells castellà - català - anglès - francès).
No sé si algú més té aquesta impressió. L'Apertium no és que siga molt
millor, però és més lògic i això ajuda força a trobar les traduccions
adequades.