[Terminologia] Consulta sobrer la traducció de "File Associations"

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dic feb 2 11:38:14 CET 2022

A mi em sembla lògic el que diu Antoni Bella: "associació de fitxers", i
plural "associacions de fitxers".

Aquí "fitxers" vol dir exactament "un tipus de fitxer" o "una classe
d'extensió de fitxer". I potser això fa dubtar.

Aquesta correspondència és habitual i natural: un tipus de cosa -> unes
coses (amb unes característiques determinades).

Salutacions,
Jaume Ortolà

Missatge de Josep M. Ferrer <txemaq a gmail.com> del dia dc., 2 de febr. 2022
a les 11:06: