[Terminologia] algunes revisions de termes que proposo

JOSEP LLADONOSA CAPELL jlladono a xtec.cat
dim nov 2 14:15:09 CET 2010

Hola,

Aporto "finalitzar" a la llista de "completar".

Comento també, que per a "pattern", al Termcat es contempla "patró".

Salutacions, Josep

El 1 de novembre de 2010 15:25, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: