[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament de recursos- 8 de juliol 2015

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div jul 10 17:44:50 CEST 2015

Hola Toni,

>    Hola
>
>    Ara que ho dius. Alguna indicació sobre on mirar per a que el LT respecti
> les entitats? Tinc vacances i pensava en repassar la documentació del KDE -
> desprès de tantes correccions a la IGU es troba un xic desfasada-.

Entenc per entitats et refereixes a etiquetes bé XML o HTML.

En Josep MA. va detectar un problema fa temps que vam esmenar:
https://llistes.softcatala.org/pipermail/recursos/2015-May/000289.html

Als informes de qualitat sembla que surten bé:
https://www.softcatala.org/recursos/quality/kde.html

Si veus alguna cosa que no surt bé ens ho dius i ho mirem.

Gràcies,