[Recursos] Fwd: Actualitzada versió de desenvolupament - 8 de desembre 2013

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 11 13:27:16 CET 2013

El dia 11 de desembre de 2013 13.11, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> El 11/12/2013 12:36, Jordi Serratosa ha escrit:
>
>  El 11/12/2013 11:28, Joan Montané ha escrit:

> Joan, això ho pots implementar molt senzillament modificant el
> projects.json. Al dia següent els canvis els hauries de veure a l'entorn
> d'integració[1].
>
> Si no et veus en cor, ho puc fer jo mateix.

Sí, sí, no és difícil. Simplement no sóc a un PC on ho pogués fer, era una
mica de "feedback", :)

A part, hi ha la qüestió de separar (o no) el Gimp del GNOME. Puc fer-ho,
però fer-ho per a res és ximpleria. Si tu, com a líder del projecte, no hi
estàs d'acord, doncs no es fa, :D

Joan Montané