[Recursos] Fwd: Actualitzada versió de desenvolupament - 8 de desembre 2013

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic des 11 13:11:45 CET 2013

El 11/12/2013 12:36, Jordi Serratosa ha escrit:
> El 11/12/2013 11:28, Joan Montané ha escrit:

> +1. També donaria visibilitat al projecte.

Joan, això ho pots implementar molt senzillament modificant el
projects.json. Al dia següent els canvis els hauries de veure a l'entorn
d'integració[1].

Si no et veus en cor, ho puc fer jo mateix.

Fet [2].

[1] http://recursos.softcatala.org/dev/
[2] https://twitter.com/softcatala/status/410742800607477760