[Orglliure] ...

lolo lolo a moviments.net
diu maig 13 21:15:25 CEST 2007

perdo, nomes uns apunts:
drets d'autor(=copyright) i drets d'autoria no son el mateix, !.
Si, potser les lleis de copyright canviin un poc de aci als eua, i aci li
diguen drets d'autor i alli copyright legislation  pero la legislacio
copyright basica esta consensuada per mes del 95% dels paisos del mon.

propietat intelectual es 'raro'

les llicencies no son, exactament, contractes.

el copyright contempla els drets morals. Si no tens autoria+explotacio no
tens drets morals(obvi) i si la tens els tens.

> [...]
> diguin igual (la "GPL" europea, per exemple). Com deia, les llicències no
> deixen de ser un contracte més, amb unes condicions generals, entre dues
> parts, l'autor (millor dit, el propietari dels drets d'explotació) i
> l'usuari. Aquí aleshores es pot parlar de tipus de llicència i com es pot
> assegurar qui distribueix l'obra que qui la utilitza ha llegit i acceptat
> explíticament la llicència.
>
> En un missatge d'autor em dones a triar drets d'autor=copyright i drets
> d'autor=drets morals+explotació (tu dius autoria+explotació)
Jo dic aixo + drets morals