[Orglliure] ...

lolo lolo a moviments.net
diu maig 13 00:10:04 CEST 2007

> El 12/05/07, lolo <lolo a moviments.net> ha escrit:

ups, perdo per aquesta ultima frase i el mal exemple angles(es massa
generic):
Els contractes que solapen els drets d'explotacio es solen usar per a
programari privatiu, per a ferlo un poc mes restrictiu(=no en tenen prou
amb el "Tots els drets reservats")

> --> El copyright dels EUA? O parlem de copyright com drets d'autor a casa
> nostra?
Copyright sencer, que potser es un pel diferent del dels eua.
Si vols sinomitzar Drets d'autor=copyright o Drets d'autor=drets
d'autoria+explotacio-morals fes-ho, pero pot portar a confusio de que te
vullgues referir al tot o a 'una part d'ells(=drets d'autoria)'.

> -->Patrimonials = explotació
= explotacio + autoria. Renunciables.
ex: una empresa firma un contracte amb un programador que no esta en
plantilla per a que doni els drets d'autoria a l'empresa quan especifica
els drets d'explotació del programa. Sino, l'empresa no podria tindre el
copyright ja que el copyright li es creat automaticament al programador.

Be, almenys tenim material per a Preguntes mes frequents.

Més informació sobre la llista de correu Orglliure