[Orglliure] Re:Què pensa fer el teu candidat amb el programari lliur e ?

lolo lolo a moviments.net
dic maig 9 22:46:10 CEST 2007

Ostres, no m'en adonat que un altre misatge enviat en privat(Re:comments)
s'ha publicat aci a la llista,... paupau... ;)
 i com que en a qui lil he enviat tinc certa confiansa, he emprat termes
un poc mes agresius que espero no hajin asustat a ningu, son coses-bromes
tipiques de debugging entre colaboradors en privat.

> El 09/05/07, lolo <lolo a moviments.net> ha escrit:

> Bé, la concreció del programari evidentment hauria de contemplar  ser
> lliure
> i que empri estàndards oberts. Pensa però, que és un programa sobre TIC i
> per això és més genèric.

perdo per la redundancia, per aclarir la meva postura:
si el P de la radio-tele es d'una empresa/projecte privada i no de
l'ajuntament i ells no volen alliberar-lo ni vosaltres podeu promoure
aquest moviment perque per res del mon van a alliberar-lo,
crec que el ajuntament deuria triar publicar els seus plens/etc en un
altre domini-programari,

> El domini públic a Europa no existeix.

ostres, noticia!... vaja! ... encara alucino un poc, dixam repondre'm, :)

> -Sistema SIG: Precisament estem intentant desenvolupar un mapa
>

> Ok. Seria lliure el sistema?

Home clar!.. ah, i si el "Ok" vol dir que podem juntar forces en aço,
seguim-la en privat si et pareix.

Igualment, si no es pot tindre enllestida aquesta funcionalitat per a les
adhesions del manifest en pocs dies(valdria també un image map amb
Openoffice pero no si es pot ja que la imatge es fa menuda quan la vas
tallar i aleshores es imposble dividir coordenades) es provara d'instalar
un modul del mediawiki(amb el seu projecte de desintalacio i migracio
posterior per a quant el mapa 'propi' estigue fet).

Bona nit!

Més informació sobre la llista de correu Orglliure