[Orglliure] Re:Què pensa fer el teu candidat amb el programari lliur e ?

lolo lolo a moviments.net
dic maig 9 12:51:30 CEST 2007

yep,
gracies!
> Jo afegiria informació del programa del PSC d'Amposta però, com que estic
> implicat no ho faig. Com que estic involucrat en temes de programari
> lliure
> he ajudat en el programa TIC de la candidatura, on s'inclou el projecte de
> migració a programari lliure a l'Ajuntament i l'ús dels estàndards oberts
> [...]
M'agradat també sobretot la part primera sobre el ambit mediatic,
segurament es podria afegir algun punt també al manifest que donara soport
a implantacio d'eines per a una millor transparencia i comuniciacions
publiques, pero igual tambe queda fora de 'programari i estandards'... que
es de lo que va aquest manifest en principi...

-el programari de la radio (i tele) no es lliure? o si? sino, entraria
dins de migrar a PL lo de l'administracio, no?

-"llicències obertes": o donarem domini public o llicencies lliures queda
millor per ami.

-"Sempre que sigui possible cal valorar l’ús de programari lliure en els
sistemes informàtics de l’administració pública"
**Sempre es posible, :). Si no trobeu aplicacions lliures suficientment
substitutives, pregunteu-nos. Es més, per a qualsevol iniciativa respecte
al PL, consulteu-nos.

-Sistema SIG: Precisament estem intentant desenvolupar un mapa
localitzador lleuger, que no costaria molt de fer (i en diners uns 100
euros), amb aquest de base:
http://www.estudiantsenaccio.cat/imatges/ppcc.png
On, despres de poder ensombrejar i clickar, proximament, poder afegir
diferents categorizacions per afegir diferents tipus d'entrades...

De igual manera, amb el similar codi, podriem fer-ne de comarcals, locals
ben barats a mida...

> Perdoneu per la resposta si la interpreteu com propaganda. No és la
> intenció.
>
> Salut,

:), idem

lolo