[Linux] Devolució Windows

Lluís Forns Puigmartí enboig a gmail.com
dic maig 23 00:10:44 CEST 2018

Hi ha ordenadors sense sistema operatiu al mercat. Alguns ASUS ROG i
d'altres gaming es poden comprar amb FREEDOS.
Si la idea és aconseguir un ordenador econòmic, és complicat; i jo
aconsellaria deixar el windows en algun racó, els actualitzadors de bios i
firmware normalment només funcionent amb windows :(

PD: de fet, el meu ordenador només venia amb freedos però li vaig acabar
posant un windows (oferta d'amazon per 1€) per mantenir el firmware del SSD
actualitzat.

El dia 21 de maig de 2018 a les 8:18, cubells <vicent a vcubells.net> ha
escrit: