[Linux] Devolució Windows

cubells vicent a vcubells.net
dll maig 21 08:18:58 CEST 2018

El 20/5/18 a les 23:31, Oliver Valls Hernandez ha escrit:
> Hola,
> Fa uns anys recordo que es va parlar durant uns pocs mesos que es podia
> retornar el windows que porten la majoria de portàtils preinstal·lats.
> Però d'un temps ençà que ja no sento a parlar d'aquest tema.
>
> Algú sap si això és possible de manera més o menys pràctica ara mateix?

No tinc gaire experiència, però entenc que la llicència (del windows 10
[1]) allibera a MS de l'obligació de retornar els diners i li passa la
pilota al fabricant.

I entenc que en cas de no hi estar d'acord has de tornar l'aparell
sencer perquè és una simbiosi única :), i hauràs de demanar al fabricant
un altre aparell sense sistema operatiu.

Fa anys sí que havia possibilitat de fer-ho, però hauran canviat els
termes legals des d'aleshores per evitar-ho.

[1]:
https://www.microsoft.com/en-us/Useterms/Retail/Windows/10/UseTerms_Retail_Windows_10_English.htm

--
Atentament, cubells.