[Linux] Ordinador nou

Quiron juli.quiron a gmail.com
dic set 3 01:38:32 CEST 2008

El 2 / setembre / 2008 15:11, Oliver Hernandez Valls
<ohernandezv a uoc.edu>ha escrit:

> Hola,
>  M'estic plantejant comprar un ordinador de sobretaula. Després de fer una
> escapada per l'OS-X m'agradaria ara tornar a Linux.
>  Fa un temps vaig llegir en alguns blogs que al comprar un ordinador amb
> una versió de Windows preinstal·lada es podia retornar la llicència
> obtenint-ne el cost d'aquesta. Això continua sient vàlid amb el Vista?
>  D'altra banda, sé que hi ha els Dell amb Ubuntu preinstal·lat però
> coneixeu més maquinàri que garanteixi el màxim de compatibilitat amb Linux.

Hola,

si el que busques és comprar-te un PC sense Windows et recomano dos
botigues: traxtore http://www.tienda-traxtore.com/tienda/ que et venen PC's
"sense" sistema o sino GNUinos: http://www.gnuinos.com/drupal/ on te'l venen
ja amb alguna distro i amb el maquinari compatible

Salut i sort!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

       .---.
      |o_o |
      |:_/  |
     //    \ \
    /'\_   _/`\            Usuari de linux num: 369329
    \___)=(__/               Linux user number 369329