[Linux] Ordinador nou

Oliver Hernandez Valls ohernandezv a uoc.edu
dim set 2 15:11:59 CEST 2008

Hola,
  M'estic plantejant comprar un ordinador de sobretaula. Després de fer una escapada per l'OS-X m'agradaria ara tornar a Linux.
  Fa un temps vaig llegir en alguns blogs que al comprar un ordinador amb una versió de Windows preinstal·lada es podia retornar la llicència obtenint-ne el cost d'aquesta. Això continua sient vàlid amb el Vista?
  D'altra banda, sé que hi ha els Dell amb Ubuntu preinstal·lat però coneixeu més maquinàri que garanteixi el màxim de compatibilitat amb Linux.

Gràcies de bestreta i salut!
<hr>
Oliver Hernàndez Valls