[Linux] virtualbox no veu dvd ni cdrom(solucionat)

fermi a unraco.net linuxer linuxer a unraco.net
div mar 21 19:03:25 CET 2008

Com feia molt de temps que no posava cap cd ni dvd no recordava que
abans de montar s'ha de inserir el disc en la unitat. :-(

Salut!

On 21 Mar 2008 at 11:37, fermi a unraco.net linuxer wrote:

> Hola,
>
> Estic utilitzant debian etch amb nucli 2.6 binari (el que ve per
> defecte a la instalació vaja, tot i que sempre actualitzat). I he
> instalat el virtualbox per a poder treballar amb una assignatura de
> la uoc(he d'instalar informix).
>
> Doncs bé, quina ha estat la meva sorpresa que quan he intentat
> accedir al dvd o a la unitat grabadora de cd, no he pogut ja que no
> m'ho montava. Després ho he provat des del sistema i tampoc he pogut.
>
> Podrieu indicar-me si necessariament he de recompilar el nucli per
> [...]

Més informació sobre la llista de correu Linux