[Linux] virtualbox no veu dvd ni cdrom

fermi a unraco.net linuxer linuxer a unraco.net
div mar 21 11:37:30 CET 2008

Hola,

Estic utilitzant debian etch amb nucli 2.6 binari (el que ve per
defecte a la instalació vaja, tot i que sempre actualitzat). I he
instalat el virtualbox per a poder treballar amb una assignatura de
la uoc(he d'instalar informix).

Doncs bé, quina ha estat la meva sorpresa que quan he intentat
accedir al dvd o a la unitat grabadora de cd, no he pogut ja que no
m'ho montava. Després ho he provat des del sistema i tampoc he pogut.

Podrieu indicar-me si necessariament he de recompilar el nucli per
poder accedir a les unitats? o bé hi ha eines per a modificar el
nucli binari?

Per si serveix, les unitats tenen propietari i grup de root, he de
canviar-ho? he de tocar també l'fstab?

Gracies pel vostre ajut, fermí