[Linux] particio accessible via Linux i Windows

Quiron juli.quiron a gmail.com
div ago 29 02:53:33 CEST 2008

Ep,

El 28 / agost / 2008 23:16, Lluís <enboig a gmail.com> ha escrit:

> vista,
> de
>
> FAT també és propietat de microsoft; a més si no recordo malament
> microsoft cobra per cada dispositiu que es ven formatejat en FAT (o ho
> volia fer, no sé si al final ho va dur a terme).
>
> El problema de FAT és que només suporta fitxers de 2Gb, cosa important
> depenent de quins fitxers guardis.

Només per apuntar-ho per a qui li pugui interesar més informació sobre el
tema: http://en.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table hi ha tot aquest
tipus de coses

sort!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org

Julià Mestieri

.---.
|o_o |
|:_/ |
// \ \
(| | )
/'\_ _/`\ Usuari de linux num: 369329
\___)=(__/ Linux user number 369329

Més informació sobre la llista de correu Linux