[Linux] particio accessible via Linux i Windows

David Jacovkis david a freeknowledge.eu
dic ago 27 13:26:01 CEST 2008

Hola Jordi,

jo no faria servir FAT a no ser que sigui imprescindible, és un sistema d'arxius
obsolet i molt poc fiable. Tal com diu en Vicent, el driver ntfs-3g és estable
des de fa més d'un any. També hi ha un IFS (installable filesystem) per Windoze
que permet llegir i escriure particions Ext2, però em sembla més fiable la opció
NTFS. Depenent de la teva distro és possible que hagis de fer alguna cosa a mà
(per exemple, ntfs-3g encara no ha arribat a Debian stable).

Salut,
^d