[Linux] particio accessible via Linux i Windows

Jordi Mur Petit jordimp2003 a yahoo.es
dic ago 27 15:18:03 CEST 2008

Hola de nou!

Gràcies per les vostres ràpides respostes! No estava assabentat de l'existència del paquest ntfs-3g, sembla que ha de fer just el que necessito. Em vull posar la Fedora 9 (tot i que fins ara he treballat amb SuSE), que ja el porta, de manera que, amb una mica de sort, seria fàcil.

Sobre si val la pena crear una partició específica per a dades, diferenciada de la del windows encara que ambdues siguin NTFS, jo crec que té sentit fer-ho, sobretot si un té coneixements informàtics limitats com és el meu cas. La meva idea serà mantenir la partició on visqui el windows com només de lectura, per evitar carregar-me res de vital accidentalment (i a la vegada protegir les dades si li passa res al windows), mentre la de dades seria lectura+escriptura. Què en penseu?

Salut,

Jordi

Correo Yahoo!
Regístrate ya - http://correo.yahoo.es