[Linux] Base de dades

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
div nov 30 12:07:18 CET 2007

Ja contava en poder fer serivr la base de dades de l'openoffice, i
altrament el Glom m'ha agradat. De totes maneres, el programa no es per
mi, i hauria de sere extremadament senzill (i limitat :P), i d'alguna
manera que tingues els botons ben grossos.... Probare amb el Glom a vere
si em va bé, i de cara a la persona que l'ha d'utilitzar li resulta
facil, sino, crec que fare servir sqlite com deia el ferran amb una
interficie basica amb pygtk.

Gràcies per les respostes :)

Carles

En/na Marolijo - Pol maresma ha escrit: