[Linux] Base de dades

Marolijo - Pol maresma marolijo a yahoo.es
div nov 30 11:55:22 CET 2007

Base de Open Office et serveix?

-----Mensaje original-----
De: linux-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:linux-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Ferran Pegueroles
Enviado el: divendres, 30 / novembre / 2007 11:53
Para: Qüestions i ajuda sobre temes relacionats amb el sistema operatiu
GNU/Linux
CC: Qüestions i ajuda sobre temes relacionats amb el sistema operatiu
GNU/Linux
Asunto: Re: [Linux] Base de dades

Hola,

No se exactament el que busques, si vols una base de dades senzilla, amb
SQL, tens SQLite , si vols alguna cosa mes com un access, tens Glom, i si es
molt senzill sempre pots fer servir una fulla de calcul.

Salutacions / Regards