[Linux] Quotes

Xavi Blay xaviblay a hotmail.com
dll maig 7 13:24:46 CEST 2007

Hola, Pau. Estic pensant que el millor seria fer un shellscript que verificara
el tamany total corresponent a cada usuari, preguntant a cada fitxer pel
tamany i pel propietari.

Pel que fa al webmin, hi ha un parell de mòduls anomenats "Disk Usage", encara
que cap d'ells mostra la distribució de l'espai en funció de l'usuari.

Em sembla que em posaré a intentar aquest shellscript, a vore si em surt
alguna cosa.

Bé fins ara.
Xavi

El Monday 07 May 2007 12:46:51 Pau Cabot va escriure: