[LibreOffice] Incompatibilitat de formats ubuntu-windows a Impress

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic jun 17 10:44:49 CEST 2015

Hola J. Manel,
Pots indicar la versió del LibreOffice que utilitzeu (a tots 2 sistemes
operatius), afegir alguna captura de pantalla del problema o enviar un
fitxer perquè ho verifiquem nosaltres també, si us plau? Em costa entendre
el problema sense veure-ho; no se si et refereixes a error als marges o a
que la lletra s'escurça, etc...

Una prova molt fàcil que podeu realitzar és, a la màquina amb Windows,
creeu un fitxer de l'Impress amb el LibreOffice, tanqueu l'ordinador i
reinicieu amb un CD d'Ubuntu en mode LiveCD per obrir més tard el fitxer
que heu creat a Windows. Si s'obre correctament, aleshores creeu altre
fitxer des de l'Ubuntu, tanqueu i traieu el LiveCD d'Ubuntu i inicieu amb
normalitat la màquina amb Windows per provar si el problema persisteix.
D'aquesta manera podreu intentar esbrinar si l'error passa només amb la
configuració vostra o és un error a nivell general del LibreOffice. Altre
prova seria crear al teu Ubuntu una màquina virtual amb Windows i provar si
només amb el sistema acabat d'instal•lar i amb la mateixa versió del
LibreOffice que tinguis tu succeeix el mateix inconvenient que esmentes.

Personalment utilitzo GNU/Linux i Windows indistintament i mai m'he trobat
aquest comportament que comentes, però segur que en Joan Montané i en Jordi
Serratosa (principals responsables del projecte de traducció) s'hauran
trobat amb fenòmens Poltergeist d'aquest tipus i podran ajudar en cas que,
efectivament, sigui un bug al LibreOffice...

Arreveure!
Benny.
El dia 17/06/2015 9.51, "J Manel S Griño" <jmanelsg a gmail.com> va escriure: