[GNOME] epiphany - master

David2 rbndavid a gmail.com
dij mar 17 16:01:21 CET 2016

Hola,
No acabo d'entendre això de la confusió amb una icona de xarxa. Faig servir
el GNOME amb openSUSE, Fedora, Debian, Antergos, Sabayon i Kali i no veig
possible confondre un programa anomenat Xarxa amb l'accés a la xarxa del
sistema pel simple fet que una cosa i l'altra apareixen en llocs totalment
diferents: una al conjunt / menú d'aplicacions i l'altra a dalt a la dreta
dins de l'arranjament general, que té una icona pròpia i no es desglossa
per subseccions. A més, fins i tot amb icones diferents (no totes aquestes
distribucions que he dit fan servir el mateix conjunt d'icones), el
programa seria identificable precisament per on apareix.
Només se m'acut una confusió si algú es personalitza una icona per
controlar l'accés a la xarxa del sistema des de l'escriptori, tot i que
diria que deu ser difícil de fer perquè diria que la drecera hauria
d'apuntar a la configuració general. A més, si respecta la icona per
defecte, seria diferent de la del programa.
Una altra proposta podria ser, per exemple, dir-ne Internet, si no us
agrada Xarxa...
Només volia posar sobre la taula el tema de la traducció o no dels noms
dels programes del GNOME, ja que alguns són paraules comunes i no noms
propis estranys. Per exemple, el Boxes...
Bé, vosaltres mateixos.
Gràcies per l'atenció,
David

El dia 17 de març de 2016, 8:06, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: