[GNOME] Revisió GAP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dij maig 3 23:09:51 CEST 2012

Hola Eulàlia,

El «Fitxer POT» és l'original sense cap traducció, has de descarregar el
que hi ha sota, on diu «Estadístiques del fitxer PO».
Llavors se t'obrirà: http://l10n.gnome.org/POT/gimp.master/gimp.master.ca.po
que pots desar per començar a traduir.

Quan el tradueixis un parell de coses:
- GEGL jo ho deixaria en majúscules perquè correspon a un acrònim.
- Les dreceres de teclat, cal intentar ubicar-les en la mateixa lletra de
la cadena original. Per exemple, la cadena «Color to _Alpha...» s'ha
traduit automàticament (i incorrectament) per «_Balanç de color...». En cas
de ser correcte la traducció, el correcte seria posar-hi «B_alanç de color»
per respectar que la drecera de teclat sigui la «A». Evidentment en aquest
cas la traducció automàtica és incorrecte i es traduiria per «Color a _alfa»

Jo per avui descansaré, demà continuo la revisió del Gegl.
El Gap de moment l'aparco perquè no forma part del paquet original del Gimp
(és un afegit), i ara per ara ens interessa acabar el Gimp.

ALBERT

El 3 de maig de 2012 22:27, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: