[GNOME] Traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim jul 5 17:06:06 CEST 2011

Hola Marta,

Jo també sóc nou en això de les traduccions, però em sembla que et puc donar
un cop de mà en aquest tema... I si m'equivoco ja rectificareu els altres
;-)

Vas a la pàgina de l'enllaç que et va passar el Gil:
http://l10n.gnome.org/vertimus/vinagre/master/help/ca

Allà hi tens el fitxer POT original i el que està a mig traduir. A
l'esquerra hi ha unes icones per accedir al fitxer .PO. Selecciones el que
està a mig traduir (t'envio una captura) i se t'obrirà el fitxer, llavors es
tracta de desar-lo. Per exemple, amb el Firefox cliques el botó dret del
ratolí sobre la pàgina i selecciones l'opció "Anomena i desa la pàgina...".
Així desaràs l'arxiu *vinagre-help.master.ca.po* que és sobre el que hauràs
de treballar.

Salut!

ALBERT

El 5 de juliol de 2011 12:41, MARTA GIRALT PERRAMON <mgiraltp a gmail.com> ha
escrit: