[GNOME] Pujat Connectors-GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll ago 29 02:10:42 CEST 2011

Després de pujar el fitxer m'adono d'una errada [segur que n'hi ha més] a la
cadena:

#: ../plug-ins/common/web-page.c:511
#, c-format
msgid "Downloading webpage '%s'"
msgstr "S'està baixant la pàgina web «%s»"

On potser seria més correcte:
msgstr "S'està rebent la pàgina web «%s»"
Ja ho canviaré després dels comentaris :)

ALBERT

El 29 d’agost de 2011 1:43, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: