[GNOME] Organització de la traducció del GNOME 2.32

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div ago 20 22:22:03 CEST 2010

Hola Gil,

En el meu cas estic treballant amb l'actualització de la traducció de
l'F-Spot i el Monodevelop.

Del gbrainy no dic res ja que m'encarrego de l'actualització, estaria bé si
algú se'l pogués mirar. Si tinc temps, miraré de fer el Banshee. Les meves
traduccions les pujaré abans del 6 de setembre.

Salut desde Berlin

Jordi,