[GNOME] gimp 2.4 per revisar i pujar al cvs

Joaquim Perez noguer a gmail.com
div jun 27 08:37:18 CEST 2008

Hola Gil,

Sí que hi havia diferències, tres o quatre crec, però ara potser encara n'hi
ha alguna més, miraré de fer el que em recomanes, a veure si el diff me'l fa
més bé.

Gràcies

Quim.

El 25 / juny / 2008 08:38, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: