Re: [GNOME] Actualització del nautilus-share

Joan jodufi a gmail.com
diu gen 27 23:45:57 CET 2008

Hola,

Tot aplicat.

De moment no he utilitzat el terme  «recurs compartit». Demà miraré com
s'utilitza amb windows a la feina.

Salut,
Joan

El 26/01/08, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: